Classificazione
|
Classification
|
B.V.
n. 39810Y - I
Hull
Mach - Bulk carrier CSR CPS(WBT) BC-A ESP GRAB - AUT-UMS
, GREEN PASSPORT , CLEANSHIP , INWATERSURVEY - unrestricted navigation |
| Bandiera |
Flag
|
Liberia |
| Armatore |
Owner |
AL
KARAMA SHIPPING COMPANY INC |
| Operatore |
Manager |
|
| Impostazione
chiglia |
Keel
laid |
|
| Varo |
Launched |
|
Consegnata
|
Delivered |
08.2019 |
| Cantiere
navale |
Shipyard |
Tsuneishi
Group Shipyard - Zhoushan - China |
| Costruzione
n. |
Yard
number |
SS-218 |
| Tipo
di scafo |
Hull
type |
scafo
singolo - single hull |
| Materiale
dello scafo |
Hull
material |
acciaio
- steel |
| Nominativo
Internazionale |
Call
Sign |
D
5 Y M 2 -
|
| I.M.O.
International Maritime Organization |
9801732 |
M.M.S.I.
Maritime Mobile Service Identify
|
636020275 |
| Compartimento
Marittimo |
Port
of Registry |
Monrovia |
| Numero
di Registro |
Official
Number |
|
| Posizione
attuale |
Actual
position |
|
| Stazza
Lorda |
Gross
Tonnage |
35.606
Tons |
| Stazza
Netta |
Net
Tonnage |
|
Portata
(estiva)
|
DWT
(summer) |
63.878
Tonn |
| Dislocamento |
Displacement |
|
| Lunghezza
max |
L.o.a. |
199,90
m |
| Lunghezza
tra le Pp |
L.
between Pp |
196,10
m |
| Larghezza
max |
Breadth
max |
32,26
m |
| Altezza
di costruzione |
Depth
|
18,60
m |
| Bordo
libero |
Freeboard |
5.329,00 mm |
| Pescaggio
max |
Draught
max |
13,30
m |
Motore
principale
|
Main
engine |
1
- MITSUI MAN B&W 6 cyl - 50.0 cm x 0.0 cm - 99 rpm |
| Potenza
Motori |
Engine
power |
7.360
kW |
Velocità
massima
|
Max
speed |
14,23
kn |
Eliche
di propulsione
|
Propellers |
1
- passo fisso / fixed pitch |
| Bunker |
Bunker |
F.O.
2.128 m³ |
| Stive |
Holds |
5
- |
| Boccaporti |
Hatches |
5
- |
| Volume
stive |
Cargo
capacity |
79.014,70 m3 |
| Teu |
Teu |
|
| Mezzi
di carico |
Cargo
gear |
4
- gru/cranes |
| Acqua
dolce |
Fresh
water |
|
| Acqua
di zavorra |
Ballast
water |
|
| Navi
gemelle |
Sister
ship |
|
| Inserita |
Posted |
21.03.2022
|
|
Aggiornata
al
|
Last
updated
|
21.03.2022
|
|
|
|
Galleria
fotografica
|
|
Photo
gallery
|
|