Classificazione
|
Classification
|
R.I.Na.
n. 86884 - C -
supply vessel ; tug - unrestricted navigation |
| Bandiera |
Flag
|
Italiana
- Italian |
| Armatore |
Owner |
Micoperi
S.P.A. - Ravenna - ITALY |
| Operatore |
Manager |
Micoperi
S.P.A. - Ravenna - ITALY |
| Impostazione
chiglia |
Keel
laid |
|
| Varo |
Launched |
|
Consegnata
|
Delivered |
1982 |
| Cantiere
navale |
Shipyard |
J
G HITZLER SCHIFFWERFT UND MASCHINENFABRIK - LAUENBURG / ELBE - GMBH |
| Costruzione
n. |
Yard
number |
772 |
| Tipo
di scafo |
Hull
type |
scafo
singolo - single hull |
| Materiale
dello scafo |
Hull
material |
acciaio
ordinario - ordinary steel |
| Nominativo
Internazionale |
Call
Sign |
I
I P O 2 -
|
| I.M.O.
International Maritime Organization |
8111740 |
M.M.S.I.
Maritime Mobile Service Identify
|
247256900 |
| Compartimento
Marittimo |
Port
of Registry |
Ravenna
(Registro Internazionale ) |
| Numero
di Registro |
Official
Number |
34 |
| Posizione
attuale |
Actual
position |
|
| Stazza
Lorda |
Gross
Tonnage |
973
Tons |
| Stazza
Netta |
Net
Tonnage |
291
Tons |
Portata
(estiva)
|
DWT
(summer) |
1.148
Tonn |
| Lunghezza
max |
L.o.a. |
60,0
m |
| Lunghezza
tra le Pp |
L.
between Pp |
54,36
m |
| Larghezza
max |
Breadth
max |
13,0
m |
| Altezza
di costruzione |
Depth
|
4,90
m |
| Bordo
libero |
Freeboard |
665,00
mm |
| Pescaggio
max |
Draught
max |
4,235
m |
Motore
principale
|
Main
engine |
2
- KRUPP MAK 4S 6cyl-line 320 x 500 Trp - 600 rpm |
| Potenza
Motori |
Engine
power |
2
x 1.618 Kw ( tot. 3.236 Kw ) |
Velocità
massima
|
Max
speed |
12,0
kn |
Eliche
di propulsione
|
Propellers |
2
- passo variabile / controllable pitch in
kort nozzles |
| Bunker
|
Bunker
|
F.O.
652,8 m3 - |
| Acqua
dolce |
Fresh
water |
144,7
m3 |
| Acqua
di zavorra |
Ballast
water |
|
| Grasso
liquido |
Liquid
mud |
145,2
m3 |
| Bitta
di tiro |
Bollard
pull |
64,25
Tonn |
| Superficie
ponte libera |
Free
deck space |
319
m2 |
|
|
| Inserita |
Posted |
09.02.2018
|
| Aggiornata
al |
Last
updated |
01.03.2018
|
|
|
|
Galleria
fotografica
|
|
Photo
gallery
|
|